Smiling Dentistry

Levent Clinic
Eski Büyükdere Cad.
No:61 4.Levent / İstanbul

1983 yılı İstanbul doğumludur. İlk öğrenimini Osmaniye Atatürk İlkokulunda, orta öğrenimini sırasıyla Osmaniye Anadolu Lisesi ve Erzurum Fen Lisesinde okudu. Üniversite eğitimine 2002 yılında Çukurova Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesine başladı. 2003 yılında İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesine yatay geçiş yapmıştır. 5 yıllık eğitimin sonunda 2007 yılında diş hekimi unvanını almış ve aynı yıl yapılan doktora sınavında başarılı olarak İstanbul Üniversitesi Ağız, Diş, Çene Hastalıkları ve Cerrahisi Anabilim Dalı, Ağız Diş Çene Hastalıkları Bilim Dalında doktora eğitimine başlamıştır. Doktora eğitimi boyunca çok sayıda ulusal ve uluslararası kongrede katılımcı olmuş, bilimsel makaleler ve posterler yayınlamıştır. 2011 yılında Finlandiya Okulu Üniversitesi Oral ve Maksillofasial Cerrahi ABD’ da Doku mühendisliği, nadir görülen Odontojenik enfeksiyonlar ve Distraksiyon Osteogenezi konularında eğitim almıştır. 2011 yılı sonunda Doktora eğitimini tamamlayarak Ağız Diş Çene Hastalıkları ve Cerrahisi dalında uzman doktor olmuştur. Doktora eğitiminin ardından 2012 yılında Çene Cerrahisi Uzmanı olarak Tatvan Askeri Hastanesinde vatani görevini yapmıştır. Dr. Öztürk American Medical Association’’, ‘’Med Oral Patol Oral Cir Bucal’’, ‘’Norsk Oralmedisinsk Selskap’’ aktif üyesidir. Mesleki ilgi alanları; Oral implantoloji, Oral prekanseröz lezyonlar ve oral kanserler, Ağız hastalıklarıdır. Yüzme, bisiklet ve triathlon sporlarıyla ilgilenmektedir ve ilgili branşlarda lisans sahibidir. Dr. Özgür Öztürk oral implantoloji alanında çok sayıda vaka, invaziv operasyon ve komplikasyon tecrübesine sahiptir.